שני משחקי כדורסל טובים מאוד הלילה כשהסלטיקס ינסו להדיח את טורונטו במשחק השישי של סדרת הכדורסל הנפלאה ביניהן. הקליפרס במשחק המאוחר תנסה לעלות ל-3-1, אותו יתרון שדנבר חזרה ממנו בסיבוב הקודם.
01:30-בוסטון סלטיקס (3) – טורונטו ראפטורס (2)
הנרטיב של הסדרה הזאת משתנה ממשחק למשחק, כשבוסטון עלתה ל-2:0 ואז טורונטו חזרה ל-2:2. במשחק החמישי בוסטון נראתה כאילו היא הקבוצה הטובה יותר עם ניצחון משכנע, 89-111, כשזה קורה ביום רע של ג'ייסון טייטום (קלע מעל 25 נקודות פעם אחת בסדרה, אחרי 3 מ-4 משחקים בסיבוב הראשון) וסביר של קמבה ווקר.
לכן בוסטון יכולה להיות אופטימית: היא עדיין לא ראתה משחק טוב מאוד משני שחקנים מרכזיים שלה במקביל (טייטום, בראון, ווקר) והצליחה לעצור את טורונטו. הראפטורס לא קיבלו משחק אחד טוב מפסקל סיאקם, 15.8 נקודות ב-41% מהשדה נגד הסלטיקס, והעייפות מתחילה להשפיע על קייל לאורי (43.4 דקות למשחק במשחקים 2-4), פרד ואן וליט ואו ג'י אנונבי – השניים האחרונים עם 40.3 ו-35.3 דקות למשחק בסדרה.
מה שיפה בסדרה הזאת הוא שאפשר להפוך את הפסקה הקודמת והיא תהיה רלוונטית: סיאקם יכול על הנייר לתת משחק טוב אחרי שעדיין לא הראה נוכחות אמיתית ויכול להרוויח מדקות נוספות בהרכב שמרווח את המשחק ויתן לו להכנס פנימה. הם מצליחים לעצור את טייטום הלא-יציב ומונעים מווקר לזרוק יחד עם תרומה אפסית מצד שחקני המשנה של בוסטון.
המפתח המרכזי במשחק הזה, אם כן, יהיה היכולת של הכוכבים: ווקר לא יציב מהשלוש ויצטרך להיות יותר דומיננטי עם הכדור בדומה למה שראינו במשחק החמישי. בוסטון תנסה להוביל למצבי זריקה טובים של טייטום בזמן שסיאקם חייב להשפיע יותר על המשחק, ולאורי יצטרך לעשות שוב הכל על המגרש. אשמח לראות כאן משחק שביעי, אבל יש לי תחושה שנגמר לטורונטו האוויר. ניצחון של בוסטון ב-12 עד 15 נקודות, בדרך לגמר מזרח שלישי ב-4 שנים.
04:00-דנבר נאגטס (1) – לוס אנג'לס קליפרס (2)
הקליפרס ביתרון, אבל זאת לא הסדרה של קוואי לנארד. בשני המשחקים האחרונים הוא קלע ב-13 מ-36 מהשדה, אבל השפיע על המשחק בדרכים אחרות: 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים בממוצע כשהקליפרס מנצחים אחד ומפסידים אחד. הצוות המסייע צריך לסייע, ובמשחק השלישי הוא עשה את זה: פול ג'ורג' קלע מכל פינה, מרקוס מוריס תרם בשני צדדי המגרש ומונטרז הארל, אחרי התחלה איטית בפלייאוף, הצליח להגיע בתדירות גבוהה לעונשין.
הקליפרס עדיין לא מרשימים בפלייאוף הזה: הם היו צריכים 6 משחקים בשביל לעבור דאלאס לא מנוסה ופצועה בסיבוב הראשון, הפסידו אחד משני הראשונים לדנבר ולא היו רחוקים מהפסד במשחק השלישי. ניקולה יוקיץ' נהדר בסדרה הזאת ועושה חיים קשים לקליפס, בזמן שג'מאל מארי והשאר לא יציבים אחרי סדרת סיבוב ראשון ארוכה.
זאת אולי השאלה של המשחק הזה. לא בטוח שיש לקליפרס איך לעצור את יוקיץ', שקלע 58 נקודות בשני המשחקים האחרונים, אבל היא יכולה לעצור את שאר השחקנים של הנאגטס: פטריק בברלי שמר היטב במשחק האחרון על מארי שיכול לקבל גם את קוואי וג'ורג' אחרי חילופים, שינוי מג'ו אינגלס וג'ורדן קלארקסון של יוטה; מייקל פורטר ג'וניור היה טוב במשחק האחרון אבל מחזיר בהגנה את מה שהוא נותן בהתקפה והשאר (פול מילסאפ, גארי האריס ושות') לא נראים שייכים לרמות האלה.
אחת הסיבות שקשה להעריך את הקליפרס היא הפער העצום הזה שיש בין "יכולה לעצור" ובין "עוצרת". זה נראה, גם בפלייאוף עד עכשיו וגם בעונה הסדירה, שיש להם סוג של מתג שהם יכולים להפעיל ולהפוך לקבוצה טובה באמת. זה קרה במשחק הראשון ולפרקים גם נגד דאלאס, אבל מדובר בקבוצה שהפסידה משחק אחד וכמעט הפסידה אחד נוסף – אם הנאגטס היו הולכים יותר לעונשין (26 זריקות לקליפרס, 10 בלבד לדנבר) יכול להיות שהיה 2-1 וכל הפריוויו הזה היה נראה אחרת.
הנאגטס יכולים לנצח את המשחק הזה ואפילו את הסדרה הזאת כשהם מתבססים על יוקיץ' ותוקפים את החוליות החלשות/הכבדות של הקליפרס. יש להם את הכלים בשביל להאט את קוואי (ג'רמי גרנט היה מעולה במשחק השני וחלש בשלישי), ג'ורג' (קרייג/האריס) ולו וויליאמס (קרייג/האריס), אבל זה נראה שדנבר צריכה יום מצויין בשביל לנצח, בזמן שהפייבוריטים צריכים רק יום סביר. לכן נראה ניצחון של הקליפרס שיעלה אותם ל-3:1. דנבר כבר היו בסרט הזה…
אני בעד טורונטו כדי שיהיה משחק 7 ודנבר כדי שתהיה סדרה. משער שאני הולך להתאכזב קצת מחר בבוקר…
אחלה פריוויו, תודה רבה רועי.
.
בוסטון (לא בטוח)
קליפרס (בטוח).
.
מיאמי – בוסטון יהיה מעניין. הדרבי של ל.א פחות – יאללה דנבר!!!!
ענין זה דבר סובייקטיביי. אני מתחילת השנה מחכה לדרבי שהוא הגמר האמיתי
מסכים, כמובן בנוגע לסובייקטיביות.
.
אישית פשוט משעמם לי לראות את כל הבידודים והדריסות האלו בצבע.
.
אני מניח שגם העובדה שאלו קבוצות אינסטנט, ש"הוקמו", ברובן, בקיץ האחרון, לא גורמת לי להרגיש יותר מדי כלפיהן. קצת עושה לי דה-ז'ה-וו לכדורגל באירופה – כשאני לא זוכר, ברגע נתון, אם אריאן רובן, או עדן הזאר, לדוגמא, משחקים בצ'לסי, ריאל או ביירן, אני מרגיש שכבר אין כל כך הבדלים בין המועדונים האלה, ואז גם פחות משנה לי אם זו סופרטים א' או סופרטים ב' שתזכה בתואר.
מסכים לגבי הדוגמאות שנתת
אבל רונאלדו נגד מסי זה תמיד מעניין גם אם יחליפו קבוצה.
ובידודים זה יוסטון….
בעד דנבר ובוסטון.
אגב, עם כל דיוני הסמולבול של יוסטון והקושי שלהם להתגבר על AD, די שכחנו שהסלטיקס הם קבוצה לא גבוהה מידי שבינתיים טיאטאה את פילדלפיה של אמביד ויש סיכוי סביר שתנצח את טורונטו של גאסול ואיבקה… בלי לתת דקות משמעותיות לגבוהים שלה…
מה לדעתכם עושה את ההבדל?
פילי זה לא דוגמא לכלום – לא לגבוהים, לא לנמוכים, לא לכלום. בנוגע לטורונטו, שאלה מעניינת, לא יודע.
ההבדל הוא שאתה מבלבל בין לעצור שחקן ללעצור קבוצה, ומשווה בין שחקנים רק עפ"י הגובה
למה אתה ישר נכנס ב"אתה מבלבל"? מאיפה אתה יודע מה אני עושה?
חיסרון הגובה של יוסטון עלה כמה פעמים ובעיקר דובר עליהם אל מול גבוהים דומיננטיים. מה לעשות שברוב הקבוצות אין יותר משני ענקים, זה דווקא לא חדש…. אז זו תמיד שאלת הלעצור גבוה דומיננטי ומה קבוצה נטולת סנטר תעשה מול מישהו סביב ה7 רגל…
אי אפשר להשוות בין הקבוצות. גם לא בין השחקנים בקבוצות הללו.
הם עדיין משחקים עם גבוה קלאסי אחד לפחות (בדר"כ תייס) כמעט כל המשחק.
זו לא דוגמה טובה. אלא אם כן מדובר על מצ'אפ עם הלייקרס בהרכב הגבוה שלהם (עם דיוויס ב-4)
תייס גבוה באינץ' מקובינגטון. הוא רחב יותר אבל הוא ממש לא גבוה קלאסי. בטח לא לאורך…
המושג סמול-בול מטעה. הסלטיקס גדולה וארוכה. בדיוק כמו שהיה מצחיק לדבר על סמול בול של גולדן סטייט כאשר דוראט מחזיק standing reach לא רחוק מג'ואל אמביד ודריימונד ליכולת הגעה דומה לשחקנים ממוצאים בגובה 2.08. אורך קובע לא פחות מגובה וכוח לא פחות ממסה.
קשה לקרוא לקבוצה עם PF בגובה 2.06 (טייטום) וסנטר בגובה שקרוב ל2.10 ובעל מסה הרכב נמוך. גם סמארט ובראון ארוכים לעמדה (ראה את ידו הארוכה של בראון בדאנק מעלה). בנוסף קנטר הגדול ווילאמס האתלטי וסופר ארוך נותנים להם אופציות להרים גובה כשצריך. את זה יש ליוסטון פחות. יש מצב שבסדרה היפוטטית מול הלייקרס הסלטיקס יעבורו להרכבים קצת שונים
טייטום ות'ייס שניהם בערך 2.03 מ'…
צריך לבדוק כמה דקות קנטר קיבל…. לא ראיתי אותו הרבה על המגרש.
בלי לשבת מול הרוסטרים, לדעת טורונטו ופילדלפיה ארוכות מהלייקרס…
מסכים אבל שסמולבול מטעה. המונח הכי מוצלח לזה בעיני הוא "פוזישיונלס". מאמין שדאנטוני היה הולך גם על גארדים וסמול פורוורדים יותר גבוהים אם היו בנמצא אבל היה לו בעיקר חשוב להיפטר מקאפלה שהיה די מוגבל התקפית (אחלה שחקן בעיני, רק באמת לא לפרוגרמה של דאנטוני).
מצאתי את זה במקרה… זה משווה בין חמישיות נמוכות יחסית שרצות הרבה ביחד (לאו דווקא פותחות).
מעניין אם זה יינבא משהו לגבי ההמשך.
https://syndication.bleacherreport.com/amp/2884477-ranking-the-nbas-best-small-ball-lineups-this-season.amp.html
הלסטיק לא הרבו לשחק סמול בסדרה הזאתי, לפחות לא במובן הקלאסי(כי תייס הוא גבוה,שממעט לשחק בחוץ). אני מאמין כשגורדון יחזור נראה יותר את החמישיה של קמבה טייטום בראון סמארט וגורדון שזה סמול בול לתפארת.
שזו חמישיה ששיחקה יחד בדיוק 18 דקות כל העונה אז למה?
מה ההבדל ביחס בין עונה רגילה לפליאוף של הדת ליינאפ של הלוחמים 2015?
מה עשיתם מת'ייס? הבנאדם רחב, בסדר, אבל הוא בגובה של טייטום. קצת יותר גבוה מקובינגטון וחיפשתי – מוטת ידיים יותר קצרה.
https://www.espn.com/nba/team/roster/_/name/bos/boston-celtics
תודה רועי, במידה והסלטיקס מנצחים היום, גמר המזרח נפתח מיד וכבר בשבת יהיה המשחק הראשון או שיחכו קצת למערב??
החדשות הטובות לאחה"צ זה הן שקובינגטון לא שבר את האף, ולא סובל מזעזוע מח (עבר בהצלחה את פרוטוקול זעזוע המח).
הוא ישחק במשחק 4 בסדרה בין הלייקרס והרוקטס.
.
תודה, רועי.
תודה גיא. כתבתי גם בסיקור של דובי – יוסטון לא צריכים להכנס לדיכאון. לברון היה במשחק שיא, גם רונדו, וגם לדייוויס היה משחק מצויין – ביוסטון רק ראס והארדן הופיעו, וקצת גרין וקובינגטון. בכל זאת – יוסטון הובילו עמוק בשלישי והיו צמודים עד הריצה ברביעי. עם כמה התאמות מדוייקות בהתקפה (מהירות וקיצור ההתקפות), כמה שלשות מוצלחות ויום יותר רגוע של לברון – אפשר בהחלט להשוות את הסדרה ל-2:2
.
תודה על הפריוויו רועי, טורונטו ייקחו את זה למשחק 7, דנבר ישוו ל-2:2
(פאני – אל תרשום)
🙂
קודם כל- לא רשמתי.
.
תראה, בתחילת העונה כתבתי טור כלשהו ובסופו דנבר זוכה באליפות. בחצי גמר המערב כתוב שיוסטון מנצחים את הלייקרס ודנבר את הקליפרס (לאחר שהקליפרס מובילים 3:1). בגמר המערב דנבר מנצחים את יוסטון.
בגמר הליגה דנבר מנצחים את פילדלפיה (שניצחה את בוסטון בגמר המזרח).
לכן- דנבר תפסיד הערב בשביל לחזור מ-3:1
פילי זו בעצם מיאמי (באטלר נו, כופפתי קצת) ולכן גם בוסטון תעלה לגמר המזרח, אולי הערב?
בקיצור, לא רשמתי אבל נראה לי שתשמור על הממוצע שלך..
מעולה ! 😀
אם ניקח בחשבון שלקח ללייקרס רגע להתניע העונה בפלייאוף,
ונמדוד את 6 משחקי הקבוצה האחרונים,
נגלה שבאותם משחקים הנתונים של לברון הם:
31.3 נק' ב-71.5% אפקטיבי פסיכיים (46.3% מהשלוש) לצד 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-1.7 גגות (ובכלל, המון דקות של הגנה מצוינת),
בעוד שנתוניו של דייויס הם:
29.2 נק' (ב-70.9% אפקטיבי לא פחות פסיכיים, בעיקר כאשר לוקחים בחשבון את נפח זריקות המיד ריינג' שלו), לצד 10.7 רב', 4.7 אס', 1.3 חט' ו-1.5 גגות.
.
נקודה מעניינת אודות אותה סטטיסטיקה:
ללברון ולדייויס טיפה יותר מ-60 נק' משותפות. המאזן של הלייקרס העונה כאשר ה-2 קולעים 60+ נק'?
17 ניצחונות מול הפסד בודד
(ט.ל.ח – את הנתון האחרון קראתי היכן שהוא, ואני כותב אותו מזיכרון. אם אלו רק 16 ניצחונות, זה לא משנה את השורה התחתונה)
.
השורה התחתונה היא –
זו כבר סדרה 2 מול יריב לא קל בכלל שהלייקרס (בדגש על דייויס ולברון) מציגים יכולת יוצאת דופן. כאשר לוקחים בחשבון את הרנסנס של רונדו,
מגלים ש-"ימים רגועים", יש מצב שיהיה קשה למצוא יותר מדי מהם…
גיא אתה ממש פרויקטור של התאגיד. זורע סיפורי הפחדה ופאניקה 😎
אתה מוכן כבר לנסח את כללי הסיוע של התאגיד?
למה אתה מתחמק?
חשבתי שהחוק הראשון של התאגיד הוא שלא מדברים על התאגיד
נו אתה כבר יודע אותם מה אתה מתחכם. התאגיד בכלל לא מסייע אלא הוא דוגל בשיוויון לכל, הומניות, עידוד החלש ונזקקי החברה.
אני לא מתחכם.
זה שלך יש משהו בראש לא אומר שאני שותף לו.
אז מה הבעיה לכתוב מה הסיטואצייות שבהן משבצים שופט "תאגידי" וממתי זה ככה?
נו אז מה אתה מנסה לעשות לי ניתוח פולשני למוח ולמחוק זכרונות?
לא. אני רוצה לשמוע מה התיאוריה שלך.
אין סיטואציות כאלה זה בראש שלי ושל עוד כמה פה.
השיפוט מאד הוגן בליגה ולפי הספר הקדוש.
אתה פשוט פחדן.
להציע לגיא סוכריות על מקל אין לך בעיה אבל לענות לשאלה פשוטה זה קשה…
חחח גדול! גיא גמזו 😂😂😂
לברון היה במאזן של 20-1 בעונה הרגילה כשהוא מגיע ל 30 (הפסד בודד לאינדיאנה בבועה)
בפליאוף הוא במאזן 0-4 כשהוא מגיע ל 30 ( 20 ו 23 בהפסדים)
מדהים המפלץ הזה
יפה ומרשים אבל – כל מי שראה את המשחק ראה את הזון המטורף בחצי הראשון – 29 נקודות. החצי נגמר (נדמה לי) עם 3 הפרש ליוסטון. הנתון 31.5 למשחק לא רלוונטי בהצגה כזאת. האם היא תחזור? לא בטוח.
תודה רועי
השחקן שהיה הכי מעניין אותי לשמוע דעתו על השיפוט בליגה אם לא היה צנזורה זה תייס😂😂
🙂
אם יפתח פה יקבל מיד קנס….
צריך להוציא ספר בסיום הקריירה. סיפורו של זרג תחתון
בכלל חבל ששחקנים ואנשים בליגה לא יכולים לדבר חופשי כמונו פה איזה צחוקים היה הולך 😂😂
אם תייס יגיד קשה לשמור על באטלר הוא מעולה יביאו לו עוד קנס על טמפרינג
yep
שופטים אנושיים בנבא זה דבר שלא ימשך זמן רק. כבר היום אפשר להרכיב מערכות ממוחשבות שיתנו שיפוט ברמה גבוהה ובעיקר אחידה בזמן אמת. רק שאלה של משאבים. חמש עד עשר שנים לכל היותר וזה מה שיהיה.
צודק אבל אז יהיה קשה להטות. רובוט פוסטר תוצרת טנש 😎
נו אני נותן לך הזדמנות אחרונה לפני שאני יוצא לדרך על בסיס הרמזים המעורפלים שלך.
שלא תגיד אחר כך – לא לזה התכוונתי
צא לדרך תראה לנו שבראדרס ופוסטר בעצם נגד לברון ובעד הארדן בעונה הסדירה ושהשריקות מאוזנות😎 שזה רק בראש שלנו. תתחיל עם העבירות של קליי ואיגי בגיים 7 על הארדן אחכ שיאזנו 😎
אנחנו מדברים על שיבוצים כרגע לא על שריקות ספציפיות. אמרת שפוסטר לא מנערי לברון תחליט…
רועי תןדה על הפרוויו
לגביי – בשני המשחקים האחרונים הוא קלע ב-13 מ-36 מהשדה
קוואי היה עם 12 מ 16 בגיים 1(האחוז הכי גבוה שלו בפלייאוף) עם 29 נקודות ו 2 ריבאונדים בלבד
כשאתה לוקח את גיים 2 (החלש בקריירה שלו) עם 4 מ 17 ואתה מחבר אותו לכל משחק זה יוצר מציאות מעוותת
9 מ 19 בגיים 3 זה סביר הבעייה שלו עם 2 מ 11 מדאון טאון ו 1 מ 9 ב 2 המשחקים האחרונים
לא מספיק שיש משחק בשעה כזו של המזרח כל לילה עכשיו גם הרביעי של הלייקרס יהיה בשעה 2 ,מה חטאתי ? דנבר במשחק קריטי לא בכל יום יוטה וחזרה 3-1 , הקליפרס מובילים אבל עדיין אין שם את הכדורסל שהם מסוגלים אליו כשמסתכלים על פוטנציאל השחקנים. אני תולה בזה הרבה בריברס לטעמי מאמן אוברייטד שלרב לא מוציא את המקסימום מחומר השחקנים שלו. צופה משחק שיוכרע רק ברבע האחרון כי לכל קבוצה יש כלים ויתרונות שונים, מקווה שהיום זה היום של מארי להציג איזה משחק שיא נהדר כמו מול יוטה, אחרי בלוק האצבע אני משוכנע שמוטיבציה לא תחסר לו.
בוסטון ב13
קליפרס ב8
לדעתי מגיע לבוסטון טורונטו משחק 7
שמעון הבטחת לנו שאם לברון ודייויס לא קולעים 70-80 לפחות אין ללייקרס סיכוי.. מסתבר שגם 62 מספיק
שמעון גם הבטיח שלברון יביא כוכב שלישי.
ושאין כזה דבר פלייאוף רונדו.. (שמעון אל תתרגש, מחכה לקונטרה)
.
אגב פעמיים ברצף הספיקו 62 בדיוק אז כבר יש פה מגמה
נו זה כבר כמעט 70.
למה להשמיץ סתם? נא לחזור ולקרוא שוב בבקשה
מצחיק גם לקרוא לשחקן של 10 נק פלייאוף משהו…אבל סבבה אם אתה רוצה לקרוא לו פלייאוף רונדו תקרא לו…
אני קורא לו פחון פלייאוף
לקרוא שוב? קודם אמרת 80 ואחר כך 70, אז יאללה ויתרתי לך על ה-80.
קראתי בבלוג החי שיש כוכב שלישי. שמעון צדק!
כן איפה שדאבל טים על הארדן ולברון לא עובד וזה מוות ודאי….
איזה שמעון? שמעון שלנו?
להיפך לא קראת טוב תחזור לפריוויו. אמרתי שצריך למנוע מאחרים וגם אם לברון ודיוויס יקלעו 80 זה תלוי ביוסטון.
הבעיה שיוסטון לא מגיעים ל120 וציפיתי מראס לשים 30 כל משחק…ראס כשלון מה חדש….
רונדו תרנגול עיוור סתם פח אוברייטד איש לא שומר אותו אם טיפה ישמרו ינגר למוות.
תודה על הפריוויו .הסדרה בין טורונטו לבוסטון ראויה למשחק 7, מקווה שיקרה. לא קשור לפריוויו אבל משך את עיניי…
אולי הפייסרס בדרך לעשות היסטוריה https://www.espn.com/nba/story/_/id/29845347/becky-hammon-dave-joerger-first-round-pacers-coaching-interviews?platform=amp&__twitter_impression=true
יאללה בקי.
מה הם צריכים את דייב ייגר? (ובמבטא פולני כבד)- הוא הגיע מהספרס שלנו?
חשבתי על זה השבוע, שלא יכול להיות שהיא לא מוזכרת בין כל אותם מאמנים בינוניים המאיישים את בורסת השמות
הקליפרס ידרסו עם משחק של 40 ומעלה מקוואי
טורונטו ישוו את הסדרה.
נ.ב-קראתי תגובה של שמעון בבלוג החי על ההשוואה של רונדו לתרנגול עיוור…..
ואני אומר לעצמי,האם שמעון צפה בקריירה של רונדו בפלייאוף?
אם זה תרנגול עיוור אז אני חייב לומר שהתרנגול הזה הוא רמאי,נוכל בן נוכל שרואה 6/6.
ואגב לגבי הקליעה שלו,הבחור שיפר את הקליעה בשנים האחרונות,הוא לא קליי תומפסון אבל יחסית למה שהיה בתחילת הקריירה,אי אפשר להשאיר אותו פתוח.
וכידוע לנו משנים עברו,רונדו של עונה רגילה הוא רול פלייר נחמד (להוציא ימי בוסטון) אבל כשמגיע הפלייאוף אין הרבה שחקנים שהייתי לוקח לפניו,הוא מעלה את הרמה לרמת אולסטאר לגיטימי והאיי-קיו שלו משתווה רק לטופ שבטופ.
.
אגב,אם רק היה לראס רבע מהאיי-קיו של רונדו הוא היה השחקן הטוב בעולם.
(אני מוזר כי הם 2 השחקנים האהודים עלי בעשור וחצי יחד עם קוואי).
אני יודע שרונדו זה האיש שלך שנים כבר ואתה רווה ממנו נחת כעת😎
גדול אדיסו.
רונדו וראס – אילו בחירות בחרת 😱 אני יכול להבין.
ראס הצעיר לצד דוראנט היה טיפה יותר מתון, עם קליעה יותר אמינה ורכז טופ 2-3 בליגה. מאז העזיבה הברגים אצלו השתחררו לגמרי.
.
שמעון ראיתי שאתה תחת מתקפה משולבת של טנש וניספחים. אני איתך (אם כי לא ב-100 אחוז). מחר תוכח צדקתך. ״לא מומלץ דאבל טים על לברון״ חחח חוק יסוד בספר של התאגיד.
שב"ר צריכים אותך שתהיה הכוכב השלישי ולא סתם נספח כמוני, כרגע הם מנוגבים על כל הפרקט
שב"ר סובלים מירידה במיספרים של ברוך. שמעון מנסה לחפות אבל לאורך זמן – קשה לו לבד נגד טקטיקת "לא-אומרים-כלום-רק-מגיבים" של טנש. אני נספח א-פוליטי בלבד ועל תקן מומחה לענייני פסיכולוגיה בגרוש.
אתה יכול מאוד לעזור להם אבל כמו יאניס – עוד לא החלטת איפה אתה רוצה לשחק 🙂
אני כמו השופטים, כל פעם עוזר לקבוצה אחרת
חחח + 1
אני כמו החמור היווני עם פציעה בגב. פלייאוף רונדו זה אגדה אורבנית כמו פלייאוף גורג, נצן שני משחקים טובים הפכו אותו פה לקלעי ש״אי אפשר להשאיר חופשי״ חגי בטח ישתמש במדגם של 3 משחקים כדי להוכיח את זה , בדיחה .
.
2. לגבי השיפוט הליגה חטפה השנה מכה כלכלית עצומה דרבי של LA זה בדיוק מה שצריך ולחשוב שלארגון שמגלגל מילארדי דולארים אין אינטרס כלכלי זה לא מציאותי , מה שגיא מסרב לראות פעם אחר פעם זה את אופי השריקות שלברון + דיוויס מקבלים ביחס לאחרים (וחוזר על המנטרה השחוקה הלכו באותה כמות לקו, ושכמות השריקות בליגה והמגע לא השתנה) . דמיאן לילארד מול ממפיס עלך על כל פיפס לקו , בסדרה מול הלייקרס לצערו השריקות המגעילות שקיבל נעלמו והפלא ופלא הלכו לטובת הלייקרס. אותו דבר הארדן שכבר לא מקבל את השריקות בדיחה כמו נגד הסודני ששמר עליו.
.* אני לא אומר שזה הוביל לניצחון או היה הברומטר הראשי בו אבל בהחלט מצחיק לראות את זה .
אני עכשיו על תקן קוואי עושה את המינימום הנדרש בשביל לנגב
דרך אגב אני לא יודע מה לברון עשה ומה הרוטינת האימונים שלו אבל המנוחה של ה4 חודש השפיעה עליו פלאים הוא חזר באתלטיות שלוש שנים אחורה (בניגוד לשמן זאיון שלא התאמן כל כך השנה בטח בפגרה ואיבד חצי מאתלטיות שלו שהיתה בדיוק).
הצעד הראשון של לברון נהיה שוב מהיר כטיל , הניתור שלו עלה לפחות ב2- 3 אינץ (הוא שוב מגיע עם הראש לטבעת), די מדהים לראות את זה.
שב"ר לא מנוגבים,
כשהבולבוס יבעט הביתה עם הקרחת,
טנ"ש יתחילו לבכות כמו ילדה עם קוקיות
הם לא יקבלו טיטולים
קצת באיחור אבל הישג אדיר למיאמי!! גמר מזרח אחרי 3 שנים בהם פעמיים לא הגיעו לפלייאוף ופעם אחת נופנפו בסוויפ ג'נטלמני
טוב אז לגבי האח טוני איש התאגיד:
מכיוון ששמעון לא סימן גבולות גזרה מדויקים החלטתי להתחיל לבדוק מהרגע של ה"החלטה" כשלברון הפך לפנים הרשמיות של הליגה וגם כשבראת'רס היה שופט מספיק ותיק. הלכתי רק על הפלייאוף כי זה המקום הקריטי.
בסך הכל 27 משחקים שהוא שפט מתוך 175 של הקבוצות של לברון בפלייאוף באותם עשר עונות (9 בפועל).
המאזן 9-16 די סטנדרטי (64% בהתחשב בכך שהמאזן הכללי של הקבוצות של לברון היה 68%). מתוכם רוב המשחקים היו מוקדם בסדרה או כשהקבוצה של לברון ביתרון ברור בסדרה. 5 פעמים זה היה בפיגור בסדרה רק פעם אחת במצב קריטי – מול בוסטון ב-2012 (משחק 6 בפיגור 2-3). בסך הכל המאזן בחמש המשחקים הנ"ל הוא2-3.
המאזן במשחקים בסדרות הגמר הוא 6-1 (לא אמורים לעזור לו שם קצת יותר?).
היה גם משחק 7 אחד מול אינדיאנהב-2018.
בקיצור אפשר לעבור הלאה. אז שמעון פוסטר הוא משרת נאמן של לברון או לא לפי התיאוריה? אם לא מי כן?
סטט ריק מתוכן
מסכים איתך בשני ההימורים.
בוסטון חייבים לסיים את זה הערב כדיי לא להגיע עייפים מאוד ביחס להיט.
…
בוסטון מיאמי, לייקרס קליפרס, לא מסוגל לדמיין גמרים יותר מעניינים ומוצדקים מזה.
..
מישהו יודע מתי הייוארד יוכל לחזור לשחק?
ד"ר אני מקווה שאתה מוכן לבא היום עם אנרגיות, זה ישדר לשחקנים של בוסטון שיש מישהו במידל איסט שתומך בהם. אבל בחיאת ראבק, תבוא עם שתי נעליים עם אותו צבע 😉
יכול להיות שהקליפרס יביסו היום את דנבר ב30.
מקווה שלא
יש למישהו קישור למקום שבו ממש מדברים על המשחק ולא משדרים כרגע את המגרש הריק?
https://nbastreams.to/event/toronto-raptors-boston-celtics-live-stream/169260
חחחחחחחחחחחח
שיר הלילה של הקלאש
Tommy gun
זה שיר שני או שלישי שלהם שאני מעלה
.
You ain't happy less you got one
Tommy gun
Ain't gonna shoot the place up
Just for fun
Maybe he wants to die for the money
Maybe he wants to kill for his country
Whatever he wants, he's gonna get it!
.
You better strip it down for a custom run
Tommy gun
Waiting in the airport ’till kingdom come
An' we can watch you make it
On the nine o'clock news
Standing there in Palestine lighting the fuse
Whatever you want, you're gonna get it
.
You'll be dead when your war is won
Tommy gun
But did you have to gun down everyone?
I can see it's kill or be killed
A nation of destiny has got to be fulfilled
Whatever you want, you're gonna get it!
.
You can be a hero in an age of none
Tommy gun
I'm cutting out your picture from page one
I'm gonna get a jacket just like yours
An' give my false support to your cause
Whatever you want, you're gonna get it!
.
Boats an' tanks and planes, it's your game
Kings an' queens an' generals learn your name
I see all the innocents, the human sacrifice
And if death comes so cheap
Then the same goes for life!
ביוטיוב כתוב כמעט 8 מליון צפיות….
קליפ מוכר משנות השמונים המוקדמות.
https://www.youtube.com/watch?v=bFHEuKkTa5k
שנייה של סמארט
סמארט בקצב של 200 נקודות ו90 שלשות
אני ממש לא אוהב שהסלטיקס זורקים כל הזמן מ 3.
תפתחו עם קליעות מבפנים. מה יועיל 3 נסיונות ברצף אם רק אחת נכנסת? בזבוז….
סוף סוף סל מה 2… אחרי 5 דקות משחק.
למה? זה משחק מבולגן.
הסלטיקס מובילים ב 5 אבל שיתנו צאנס גם לקליעות מבפנים.
סיאקם אאוט לחלוטין מול הסלטיקס. מקבל מהם "טיפול" של כוכב והוא נעלם לגמרי. הוא עדיין לא מספיק מוכשר התקפית כדי להיות פרנצייז. כוכב 2 או 3 זה כרגע אידיאלי עבורו.
איזו שלשה ועבירה של לאורי
טוני בראדרס על המגרש אוהדי הסלטיקס רועדים מפחד….
לאורי הבלתי נגמר.
איזה שחקן וכמה טוב עשתה לו הפרידה מדה-פרוזן.
מה יהיה הסוף עם כל השלשות האלה?
כל הזמן זורקים. זה הורג אותי שלא מנסים להיכנס פנימה.
איבקה כם שתי חסימות אדירות על בראון במהלך אחד
לי נראה שאם הרפטורס לא מנצחת, זה יהיה סיומה השל תקופה והם יתחילו הכל מחדש
קמבה וטייטום עדין עם 0 נקודות כי הם לא מנסים פנימה הכל מהפספוסים של 3, חלק דיי חופשיים
איפה פאול איפההה
בראון 2 שלשול, סמארט עוד 3
שלשול=שלשות…
יואל, איפה חיתול?
9 זה וונמייקר?
אכן
לאורי אולי יהיה היום הרבה על הקו…
סטיבנס עם פסק זמן בדיוק בזמן.
גם רואים שלפחות כרגע הוא פעיל ומדרבן ואסרטיבי.
בעצם, זה טיימאאוט של טורונטו…
אבל מי לימד אותו להתלבששש
🙂
טייטום מזייף מהקו
סיאקם דחף, השופט צודק.
טייטום עוד לא הגיע לסדרה הזו.
נהמר שלא יגיע גם היום?
איפה משחק של 35 נקודות?
קמבה עם 0 נקודות, טייטום לא מזהיר בלשון המעטה, והסלטיקס עדיין מובילים. סיאקם חלש..
משחק שכונתי של שני הצדדים, רצים מהר בלי מטרה ובלי סדר. טייטום לא פוגע אבל הנוכחות שלו מורגשת, בניגוד לסיאקם
בדיוק מה שאני מרגיש.
כמו בשכונה.
לפחות 7 ריבאונדים יש לטייטום ברבע הזה. עדיף שהיו לו 7 נקודות ו 4 ריבאונדים…
וואנמייקר באחלה סדרה. התקפית הוא פוגע מידי פעם, אבל בהגנה הוא סבבה לגמרי.
+100
מוכיח שהשמירה עליו היתה מעשה חכם של איינג את סטיבנס.
נרס היום לא מגיב טוב למה שקורה בשטח.
למה טורונטו כל כך לא מדויקים? זה ככה כל הסדרה
מוזר, בבועה הם היו טובים, וזה לא ההגנה של בוסטון, הם מחטיאים זריקות טובות, ממש לא משכנעים
בראון אחלה שחקן
כנראה משהו מנטלי.
ג'יילן בראון עולה באש
🔥🔥🔥
היי, הסלטיקס פעם היתה הקבוצה שלי. גם היום אני אוהד אותה אבל אהיה עבור מיאמי. דבר אחד לא השתנה: היא הקבוצה הכי משעממת ב-NBA והמדים שלה הכי משעממים. הכל בה משעמם והמאמן שלה הוא כדור השינה הכי טוב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דווקא בכמה משחקים הוא התעורר אבל מישהו צריך לדחוף לו צילי במאחוריים….
איזה פלופ של לאורי
טוב הוא מדמם, אז זה לא פלופ חח
לאורי צועק זאבבב זאבבבב
כן, יש זאב
טיימלורד בוהה על איבקה שתופר שתי שלשות
לאורי קיבל פיצוץ, אבל מרוב תיאטרליות בכל הזדמנות זה פשוט זעקת ה"זאב זאב" שלו.
הוא האיתי שכטר של ה-NBA. לא מפספס הזדמנות ליפול
פון פליכטטטט לפחות עד עכשיו לא משהו.
רונטו מחקו יתרון של 12 קיצצו ל 6 בשתי שלשות רצופות של איבקה.
סטיבו עם פסק זמן מתבקש ורצוי להחליף את ה III בתייס…
לפחות בשביל ההגנה.
עצרו הכל! טורנטו נתנו 2 שלשות ברצף.
נכון, אבל איבקה כל הסדרה יחסית פוגע
ועכשיו לשאלה מתבקשת, למה מארק גאסול משחק בכלל בסדרה?
ואן ליט חושך
צאלנג סטיבו צאלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאנג""
בוסטון הפסידו את הרבעים השלישיים בסדרה. בא נראה מה יהיה עכשיו.
הנה המשחק בורח לו
שוב קופץ לו הסטיבו והוא לא מגיב בזמן…
הסלטיקס פשוט החזירו את הראפטורס למשחק במקום לסיים ב-15+ את המחצית
הספסל של טורונטו מחפה על החמישייה
במקום לרדת עם 10 בכיס יורדים עם 4. יותר מזל משכל.
מה היה קשה לקחת שם צאלנג' כשבראון אומר שלא נגע בכדור.
לפחות היה לוקח טיימאאוט או מבקש את הצאלאנג' אבל ביג ברודר מוציא את המשחק לדרך במהירות הבזק שלא יהיה צאנס לשנות את ההחלטה שלו.
מה שמטריד זה שקמבה בכלל בלי נקודות….
חצי שלם על ה 0 ביותר מ 20 דקות….
ואפטיות מוחלטת. מוזר ממש.
והיה והסלטיקס יעברו לגמר המזרח הם צריכים ממנו קונסיסטנטית לפחות 20 נקודות למשחק.
The Ringer's Kevin O'Connor reported Sixers officials have "seriously debated the idea of chasing CP3."
ומה בדיוק יציאו תמורתו?
יציעו
According to The Athletic's Jon Krawczynski and Shams Charania, Afflalo is leading an investment group that is in discussions to buy the Minnesota Timberwolves and the WNBA's Minnesota Lynx, "partnering with entrepreneur Jay Bloom and several other deep-pocketed investors to make a run at buying the team."
הלכתי להשתין ופספסתי את גאסול מבקיע שער
1-1 עם הסל הזה של קמבה
טייטום עם 6 אסיסטים ו 10 ריבאונד
האם זה טריפל ראשון בדרך?
למה הם מסתכלים על כל דבר שעה במוניטור
הnba החדש. מבזבזים כמה שיותר זמן. לא הגיוני פשוט.
יכול להיות שבגלל שאנחנו צופים בזה ב3 לפנות בוקר אנחנו יותר רגישים לזה 😴
מה כל דבר?
מדוע ברודרס לא הלך לבדוק במוניטור מה קורה עם החוץ שלא היה ולא נברא של בראון?
מצחיק לראות איך לאורי עושה עשירית קריירה על העמידה בדרך של שחקן שפורץ לסל. כמה המשחק הזה לא אלגנטי אבל יעיל.
הנפילות המסוגננות שלו מכל מגע ישר לבית ספר לתיאטרון….
פלגרנט מוזר לסמארט. אבל שיהיה.
כשלאורי בסביבה שום דבר כבר לא מוזר.
טייטום עושה הכל מצוין הערב חוץ מלקלוע . הוא וקמבה חייבים להתחיל לספק נק' , לא על הג'יילן והסמארט לבדם בוסטון תנצח.
ואן ליט רותח
טורונטו עלה ליתרון!
גאסול נראה, וזז, כמו אבא של חבר שבא לשחק עם הצעירים בספורטק. כבד, עייף ולא מחובר. לא יקבלו ממנו תרומה משמעותית השנה
ובדיוק נזכר לקלוע שלשה.
גם אבא של חבר מוצא לפעמים גרגר 😉
רק דיברת…
גאסול עדיין חי!!! ברוך הבא למשחק הדחה ואן ליט.
DR RAZI, WHAT'S HAPPENIN'???
מנחם השלשות החלו ליפול לטורונטו בצד הנכון של הטבעת .
זה בגדול ההבדל …
נראה לי טורונטו קלעו איזה 16 נקודות יותר מבוסטון ב3 דקות האחרונות
סטיבנס יפסיד משחק שכבר היה לו ביד בחצי הראשון.
כל שפת הגוף שלו לפני 5 דקות היתה של אחד שלא יודע באיזו סיטואציה הוא נמצא.
הראש מסתכל כלפי מטה והוא מטייל כשהוא לא מסתכל על המגרש. את זה לא יראו בתקציר המורחב של המשחק…
את פסק הזמן הוא לוקח מאוחר מידי… מנותק?
הוא נראה דיי מנותק.
ד"ר אני מסכים עם התיאוריה שלך. חסר בבוסטון את האסרטיביות של המאמן, ובקבוצה כמו בוסטון זה הגרוש ללירה. עם אפאטיות כמו זו שמונחה מלמעלה קשה לי לראות אותם עושים את הקפיצה לאליפות.
מקווה שאני טועה כי אני באמת רוצה שיקחו אבל כשהקבוצה בדאון המאמן אמור לחלץ אותם בזריקת אנרגיה וביטחון ולא להלך סהרורי עם מסטיק בפה
סטיבנס חסר לו הגרוש ללירה, הבעייה שהוא לא מבין שהוא צריך להשתנות קצת, לא הרבה, קצת….
אני הכנתי כובע אבל לא יעשו את הקפיצה הזו, בגלל שהמאמן לא מבין שהוא צריך קצת להתבגר כמאמן.
קמבה עדיין לא במשחק ויהיה חייב לפתוח להביורים בשביל לתת פה איזה שהוא סיכוי לנצח.
נראה לי פעם ראשונה שגראנט וויליאמס תורם הסדרה. טוב שסטיבנס שם אותו ברגעים הכי מכריעים.
באמת שלא ברור לי למה במשחק 4 הוא שותף כל כך הרבה במאני טיים
זה סטיבו
איכשהו כל משחק שורקים לטייטום איזה תוקף כזה
בראדרס נמצא על המגרש….
טורונטו היא כמו קרציה שלא עוזבת אותך לשנייה
קמבה במשחק מזעזע, הוא גם מתעקש לזרוק משלוש
הנה בראדרס נכנס סוף סוף לסיפור..
אותה עבירה שטייטום עשה בכניסה גם סיאקם עשה ואצלו קיבל סל מתנה ועבירה.
סטיבו, מה עם צאלנג מה עם קצת וויכוח עם השופטים, הרי המשחק שהיה בכיס בורח
חחחחחחחחחחחחחחחח
לא כיף לראות את טורונטו
יאללה עופו כבר
ומה זה השטות הזאת שהמגן נכנס בכתף של התוקף ומקבל עבירה?
טורונטו התחילו את המשח עם 2 מ-13 משלוש ואז ברבע השני הגיעו השלשות של איבקה והכדורים החלו להכנס,
מאז הם 11 מ-17!
סמארט שומר גם בטיימאוט
זה רק אני או שיש כאן הטיה לטובת טורונטו?
טוני בראדרס…
תקרא תגובות של אחרים.
🙂
מה זה ה10 שניות העלובות האלו? שייסימו כבר את המחצית
הרבע
טוב, כרגיל, טורונטו מנצחת את הרבע השלישי…
טורונטו פשוט קבוצה עם 80 נשמות
הסלטיקס צריכים לעלות עם אש בעיניים לרבע האחרון ובמיוחד קמבה.
זה משחק נפל שלו
רק 3 נקודות? זה לא קמבה. הוא צריך לעלות בטירוף ולתפור 4 שלשות ולעמוד לפחות ל 4 זריקות מהקו.
ללאורי יש 4 מהקו, גם לו צריכות להיות 4.
כן אה. לא קרה.
פשוט הזוי. זה משחק מכריע! קצת אנרגיה, קצת אש, קצת אופי. משהו.
סמארט הוא התקווה שלי
אם לקמבה היה מה שיש ללאורי…..
פלופים? 😉
שלשות זון מטורפות שנותנות בוסט לכל הקבוצה, לא רק לו…….
מטווח של בוסטון מחזיר להם את היתרון
ויש לנו משחק!
איזה סדרה מפוספסת מבחינת כדורסל…
אבל היי אולי יהיה גיים סבן
סוף סוף!
4 שלשות רצופות של בוסטון מוחקות תוך רגע את הפער. הגנה חלשה של החבר'ה מהצפון
גם נרס עושה טעויות, לא רק סטיבנס… את הטימאאוט הזה הוא היה צריך לקחת כשהסלטיקס הורידו ל 3.
הסלטיקס חוזרים להוביל
רק שלא ישמיטו…
למה אני רואה את ציפי 3 למרות שהוא כבר לא בבועה?
לא נמאס מהפרסומות של הביטוח ציפי?
קמבה פשוט מזעזע
לאורי בגוד מוד
וואו לאורי
היה לבוסטון את המומנטום והם פשוט הושיטו אותו לטורונטו.
הגרוש ללירה כבר אמרנו?
כל כך הרבה כישרון בקבוצה וכזה בזבוז כי הם התבגרו והמאמן לא.
קבלת החלטות של טייטום לא טובה בכמה פוזשנים קריטיים. לא רק היום
אתם רואים?
זה לאורי, שיגמור עוד יום עם מעל ל 40 דקות משחק כי הוא טורונטו ראפטורס ומאמן טוב יודע שהוא צריך אותו כל משחק מעל ל 40 דקות…
תראו איך נרס מדרבן את שחקניו ומכניס בהם אש….
הנה עוד התקפה, הוא הולך איתם ומעודד אותם ומדרבן ונותן מילה טובה וגם לוקח טיימאאוט לארגן את הפטיש שיכניס לפאתט.
סמארט קולע אנד וואן חשוב.
*סמארט*- צועק תוך כדי נפילה עם אגרופים קפוצים
*הספסל*- קופץ ומריע
*בראד סטיבנס*- חושב על האוגר מחמד שמת לו בכיתה ג'
זה מה שפרופסור מנחם לס אומר כל הזמן.
אימון זה לא רק במגרש האימונים, מאמן צריך לקחת חלק בעיל במשחק עם כמה שזה כואב לאנשי הסטטיסטיקה…
שמואל ודוקטור רזי – את מי אתם בוחרים כמחליף לסטיבנס הכ"כ גרוע בעיניכם?
נרס
לא חושב שהוא גרוע בכלל אבל יש דבר אחד שהוא לא מצליח לעשות וזה לשמור על אנרגיות ומרץ.
שים לב שאצל בוסטון הכל מאד הפכפך כמו במשחקי שכונה, קולעים שלש שלשות רצוף הכל טוב ויש התקפות מסודרות. מחטיאים כמה וההתקפה פתאום מבולגנת ולא מצליחים להתאושש. זה טבעי ונורמלי אבל זה התפקיד של המאמן, לקחת פסק זמן בטיימינג הנכון, להלחם עם השופטים, לפרגן לשחקנים, לצעוק ולתת אנרגיה. הוא לא עושה את זה ולכן האפאתיות פשוט זועקת מהקבוצה.
אני רוצה שיישאר אבל שידאגו שישנה את זה. מבחינתי שיביאו עוזר מאמן אסרטיבי וקולני אבל זה דבר שחייב להשתפר בקבוצה. בלי אש בעיניים יהיה מאד מאד קשה לקחת אליפות ככה למרות שהכשרון קיים.
רק אני או שאנונובי אנדרייטד? הוא ממש טוב היום
הוא כל הסדרה בסדר גמור
מדהים כמה בוסטון מצליחים להסתבך בסדרה הזו
כבר היה צריך להיות 5-1, עם 15 הפרש במשחק גם היום
זה ההבדל בין מאמן מעולה עם קבוצה מוגבלת למאמן בינוני + עם קבוצה של 3 אולסטארים.
לפחות הם דואגים שיהיה מותח. גם עם בוסטון היו מובילים בשלושים במחצית, אני לא הולך לישון כי אני בטוח שידאגו שיהיה מעניין בסוף
תייס עם אותה עבירה בשתי שניות
השופטים אוהבים אותו, תשאל את שי
לאורי זה רוצח בגובה 1.86
תראו את נרס לא נח לרגע.
הוא אמר עכשיו תנק יו לשופט, ככבד שמיעה אני קורא שפתיים וזה מה שהוא אמר.
חולה על סמארט!
סמארט מדהים (חוץ מלהוביל כדור בהתקפה)
איזו מסירה של בסמארט
איזה איבוד כדור נורא של טייטום
ממש!
תגובה 103.1.1…
שוויון ונרס לוקח פסק זמן, האחרון שלו ברבע?
מעניין איזה תרגיל הוא יעשה.
אגיד לכם מה: כל הכבוד לטורונטו הזאת!!!
יש משחקקק(כוסאמק עם קמבה)
טייטום לא מפוקס כבר שבוע
מכריח זריקות
איך קמבה מקבל את הכדור בפוזשין המכריע😂
לא היתה כאן עבירה על ווקר?
מה טייטום פאקינג עושה
רק שלא יהיו זריקות עם 0 על השעון כמו שהיו לבאטלר
לאיזה פאול של ואןןליט!!!! (על וולקר)
היה עכשיו בכניסה פאול על קמבה. חד וחלק מול עיניים של השופט…………..
יוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
+1
לא הבנתי איך זה לא היה בזריקה, שיהיה.
שי, כולם פה שונאים את המאמן של הסלטיקס
א. למה?
ב. גם אתה?
בושה גדולה לבוסטון אם הסדרה הזאת הולכת לגיים 7
הוא נראה אובד עצות הסטיבו, שוב יקבל מרס טורקי
איזה מזל שיש הארכה.
קמבה עם 3 נק' 1/9 והוא עולה להתקפה האחרונה? מישהו יכול להסביר למה? ואם כן למה הוא מקבל את הזריקה האחרונה?
נכון שהייתה עבירה אבל החלטה תמוהה
המשחק היה צריך להסתיים בשתי קליעות של קמבה מהעונשין אבל השופט שראה את פון פליט עושה עבירה מאחור לא שרק. קמבה הועף החוצה ואם הוא היה עושה הצגות כמו לאורי, היה מקבל 2 קליעות בלי בעיות…
זה לא פאול בזריקה על אננובי??? התאזן עם האין שריקה על קמבה. טורנטו קפאו לגמרי בדק' הסיום.
מתאים שיתנו לו פלייגרנט 1
אננובי למד לעשות לאורי
שיפוט פח אשפה
ברודרס שוב דופק תלפלפים
וואו אשכרה נרס עמד בקצה המגרש כדי לבלבל את טייטום וזה אשכרה עבד
לבוסטון יש יותר מזל משכל. לא ברור איך סיאקם החטיא את זה
ווקר הבקיע שער
נפתח פה את מועדון התיאטרון………………….
ווקר קלע? עוד כמה כאלה והוא מעלה את האחוזים שלו ל20%
סיאקאם שכח לקלוע. ממש מוזר
פאשלה הגנתית של בוסטון
טעויות לא מתקבלות על הדעת של טייטום. היו לו יותר מדי כאלה בדקות המכריעות
קבלת ההחלטות של בוסטון במאני טיים רעות מאוד
טאטום צריך להתרכז במשחק ופחות בלבכות לשופטים
אלה שלא יודעים, שי אבן צור הוא מוותיקי האתר, וחזר אלינו
איזה תרגיל של סטיבנס
עוד אחת?
איך אפשר לסכם משחק כזה? הייתי רוצה לראות אחד מכם עושה זאת, ושולח לי באיממיל
יש לי אחד במקרה שטורונטו מנצחים:
don't ever underestimate the heart of a champion
יאללה, לא רוצים לעוף אלה
וואי וואי
מוציאים ת'מיץ
שי, זה בגלל שפעם כתבתי שהוא אוברייטד וכולם האמינו לי… )הוא מאמן מצויין באימונים אבל חרא בניהול משחק)
הולכים לעוד הארכה.
טורונטו לא רוצה ללכת הביתה. איזה מאמץ של שתי הקבוצות.
טורונטו, כיאה לאלופה גאה, נלחמת בשיניים ובציפורניים כדי להישאר בחיים
חייבים להעריך את זה
יחיאל
הייתי לוקח את נרס, ספולס, טיבס, ועוד רשימה ארוכה לפני סטיבו.
פופ היה מספר 1 מבחינתי עבור הסלטיקס. הוא היה מוציא מהקבוצה 60 נצחונות בעונה!
תחשוב, עם קמבה הייווארד טייטום בראון וסמארט כמה אליפויות הוא היה לוקח………….
טיבס=ת'יבודו???
כן
ת'יבודו קוטל הכוכבים עדיף על סטיבנס? אולי ביקום מקביל
הוא מאמן כושל כבר תקופה ארוכה
לדעתי הוא מאמן טוב
צעדים לטייטום
טורונטו יכולים לקבל refund על החוזה של סיאקם?
טורונטו, האלופה גאה, נלחמת בשיניים ובציפורניים כדי להישאר בחיים
חייבים להעריך את זה
אופס, יצא לי פעמיים…
פייטרים אמיתיים ובראשם לאורי השמנמן, כל ה-1.86 שלו…
אגב, סטיבנס משתפר בפסקי הזמן של היום, לפחות עד כה.
לאורי לא רוצה ללכת הביתה
וככה רבותיי נראה פאול אוויר
נרס עושה טעות גדולה עם החמישייה
איבקה צריך להיות על המגרש במקום פאוול או og
הוא גם היה עוזר מאד בריבאונד הגנה וקולע מצוין לשלוש
נרס עם תצוגת אימון מעולה.
Lol
נרס הגורם מספר אחד שטורונטו לא ניצחו עדיין
הוא איום ונורא
אתם רואים את סקריולו?
איז כיף לראות אותו?
הפכו את הפאול אוויר שלהם
סמארט צריך ללכת לשחק באוסקר, הבנתי שמחפשים שחקנים שחורים
ליכלכת
אינעל השופטים
תכניס את איבקה , נרס יא מטומטמם
על זה אומרים 'ג'יזוס!'
אלוהים אדירים
איזה עצבים
טורונטו נופלים מהרגליים בהתקפה
סמארט הזה
'סמארט עם עוד מסירת זהב ואז
סמארט ות'ייס נקודות האור
נרס יא אידיוט
תייס גומר אותך
תכניס את איבקה לעזור בהגנה
וואו
וואו. משהו זז
200 נשמות יש להם
לקחתי ווליום
לא יאומן…מזמן לא ראיתי משהו כזה
טייטום לערב את המשחק בהארכות
*מחרב
טייטום הביא את טורונטו לגיים 7
חד משמעית. מקווה שלא יהרוס להם את הסדרה לגמרי
הוא לא בפוקוס
הוא שחקן צעיר , שיתרכז במשחק ויפסיק לבכות לשופטים
ביקש העלאה בדרגה?
יותר מזל משכל לטורונטו
כל הכבוד לראפטורס!!!
טייטום פאק
טאטום פשוט מעדיף לסבך את עצמו
זהו תמ"א טקס, הראפטורס עם הלב עשו את זה…
רובוטים לכו הביתה…
לקחתי עוד ווליום הם טעימים
נגמר העונג
איזה סל של לאורי
לא גמור. אבל בחייאת הסדרה הזו חייבת משחק 7.
.
ממליץ על שמיכה לטייטום
לאורייייי איזה פייטר!
לאורי עם פייד אוואי מהעננים
וואו לאורי!!!
לאורי מחזיק את טורונטו לאורך הסדרה. נתן הופעה
אסור לתת לטייטום כדור בדקה האחרונה
אנונובי ניגרי? (ניגרי-אנגלי?)
רזי קמבה עם 5 נק ב51 דק??? הוא חייב לכם משחק
הוא היה צריך להיבנות על כניסות היום וסחיטת עבירות…
ביום שאתה כל כך גרוע, לפחות תדאג להגיע אל הקו.
זהו
יהיה משחק שביעי.
איזה משחק…
וטאטום סותם לכולנו את הפה
נגמר נגמר
כמובן שטייטום פוגע בעשר השניות האחרונות. אם הוא היה פוגע לאורך ההארכות לא היה צריך את ה'טובות' שלו
תכל'ס
אין שחקן נשמה כמו לאורי. אבל מה? נשמה שיודע מה לעשות
חמש שניות… לאן סמארט מיהר?
מאוכזב קשות מבוסטון.
יכלו לקחת את הסדרה בחמש בלי בעיות. אני אהיה מופתע אם הם ינצחו את מספר 7
המשחק הכי טוב השנה.
אגב, נראה שאפשר לוותר על המשחק השני
נראה לי שבשלב הזה גם לדנבר וגם ליוסטון נגמר הדרכים להתקיל את היריבות שלהם. אני לא אתפלא אם שני הסדרות יסתיימו ב5 משחקים
משחק מדהים. סמארט צריך לקחת שיעורים אצל דרק שארפ, אבל ברצינות – מדהים
לא היה שום פלופ
לא דיברתי על הפלופ, אלא על היכולת לקלוע בהצלחה אחרי מסירה של מגרש שלם.
זה תענוג לראות את סמארט מפסיד
תגובה 19
פאוול לעזרת סיאקם היום
don't ever underestimate the heart of a champion
כבר אמרנו?
הנאגטס נראים כמו חבורה של נמושות חסרי כבוד.
הפוך בדיוק מבוסטון וטורונטו
יופי – רק רבע ראשון וכבר 14 הפרש לקליפרס וסטן ואן גנדי מפרשן…. צפוי בוקר קשה לכוחותינו…
https://streamable.com/osekgd
מי שפספס, נרס מראה איך מתעתעים ביריב
בגלל ליכלוכים כאלה עוד יגבילו את התחום שהמאמנים יכולים להסתובב בו. כמו בכדורגל
נרס בתלבושת אפורה, בוסטון בירוק… עוד הוכחה לזה שטאטום פשוט לא היה היום במשחק
חח מצחיק
5 נק ב2 מ11 מהשדה בכמעט 52 דק!!! וואו
את מי לדעתכם מיאמי מעדיפה בגמר המזרח
כמובן שטורונטו
ברור שטורנטו
לא הבנתי למה נרס לא הכניס את איבאקה, כשתייס עושה האלי הופ כל התקפה שניה. בנוסף, במקום ללכת ללאורי בסוף המשחק הם הלכו לסיאקם שהיה נזק מהלך.
למזלו של נרס פאוול היה יוצא מהכלל והסיקוונס המדהים מ-115:112 לבוסטון עד לניצחון בהארכה השניה, עם סגירה יפה של לאורי.
.
השופטים חייבים להיות יותר טובים. שתי הקבוצות סבלו מהם.
אני משער שהוא פחד סטייל קמבה על איבקה סוף משחק 2,אז הוא פשוט ירד עוד יותר נמוך.
1+
אני רואה המ
אני רואה המדדה מדדה לו להנאתו לספוטים מה קרה?
לא רק שהוא השחקן הטוב בסדרה, הוא גם עליון פיזית על כל מי שהנאגטס ישימו עליו
צריך להציק לו הורידו את ההצקה להפריע לו לקבל כדור הנה עכשיו לחצו אותו טוב
המדדה במוד חיסול היום
וכמובן ששת משחקים תראה בסדרה, ובשביעי שבת וינפש:)
פורטר רותח
המדדה
https://youtu.be/yWVYpwIiN9I?t=93
חחחחח בדיוק
סוויט לו מחרב
יצאו יפה הנאגטס בחצי הזה רק 8. הקליפרס שומרים מעולה. גם דנבר האמת היה להם קצת ריפיון על המדדה אסור שזה יקרה
סוויט לו והראל עוד בחצי הילוך בפלייאוף הזה בינתיים. מקווה שהם שומרים את ההפתעות לשיקצה וחבורתו
מאמין שכך הדבר.
מחכה כבר לבליץ על השיקצה וחבורתו
קייל לאורי כרגע המנהיג והווינר הטוב בפלייאוף
הגארד האהוב עלי במזרח וזה לא קרוב אפילו.
אתה זוכר את משחק החזרה שלהם מ30 הפרש מול דאלאס העונה?
זה מתי שהבנתי שהוא ווינר אמיתי, בלי קשר לאף אחד שלידו.
הוא מדהים.
היה כבר מדהים בפלייאוף שעבר, אך אורו מעט עומעם בשל נוכחותו של המדדה.
כשעשיתי השוואה אז לגליל 93', הוא היה ליף – וזה אומר הכל.
על גליל 93' שמעתי רק מהתכנונים של ההורים שלי להתחתן, אבל זורמים 🙂
צעירונת שכמוני…
בכל מקרה – מניחה שליף היה מנהיג ללא חת וווינר אמיתי, כי זה לאורי של פוסט דרוזן.
https://www.youtube.com/watch?v=WyYvX4tK7pg
יותר מעניין מלראות את המשחק.
תודהההה – אני בנסיעה גם ככה, את המשחק לא אראה…
אבל זה אחלה ממש לאוטובוס ב6 בבוקר 🙂
עמית גל הוא אחד האנשים הכי מצחיקים בכדורסל הישראלי. אפשר לשמוע אותו מקשקש את הסיפורים שלו במשך חודש.
יש את ה"שמע סיפור" שעשו לו בחמישיות – priceless!!!
כן, עמית גל גדול!
אראה את החמישיות.
בוקר טוב לכולם, מבינה שהיה טירוף בבוסטון-טורונטו….
.
לא יודעת אם אמרו פה כבר – סטיב נאש מונה רשמית להיות מאמן הנטס.
.
Interesting…
ראיתי משיוויון 106 לקראת סוף ההארכה הראשונה והיה מדהים עד לסיום ההארכה השנייה – מלא ווינר שוטס, הגנה – שתי קבוצות אדירות כמו לוחמים בסיבוב ה-12 שעדיין זורקים מהלומות מדויקות.
ממש חבל שתהיה מפסידה בסידרה.
איך לא נשארתי ערה לראות בחיי…
נעשה מחר שידור חוזר, אבל זה לא אותו דבר.
(טוב יש גם עבודה בחיים, בכל זאת…)
שריקת אוויר על המדדה גאריס לא נגע אחלה הגנה בושה
Former NBA star Chauncey Billups "has emerged as a candidate" for the Indiana Pacers' head-coaching vacancy, according to ESPN's Adrian Wojnarowski.
בקי המונד היא לפניו
זה יהיה שיחוק.
בילאפס הוא מטאור המחכה להתרומם.
המדדה בא לחסל היום
הקליפרס מחסליםמאת מורי בסידרה הזאת דנבר חייבים אותו
קוואי מחסל לבד את הנאגטס
אני כמובן אתכם במשחק אבל חייב לכתוב מעורב ואני עדיין בשוק מהמשחק הראשון
בטלוויזיה רואים קוואי אחד בהגנה. אם תשאלו את הנאגטס הם יגידו שיש 10 כאלו מולם… הוא פשוט בכל מקום הגנתית
בזבוז זמן מוחלט לראות את המשחק הזה
שאמט לא מסוגל לתת את הדאגר איזה ניגורים
קדימה מייקל פורטר, תן לנו רבע אחרון לפנתאון
מורי גם אתה יכול לעזור קצת
חס וחלילה שקליפרס ינגבו וינוחו היטב. הנאגטס לגמרי במשחק
מורי מקבל טיפול
יואווו מה זההה, איזה צעיר שם פיני!!!!
תודה סמיילי – החכמתי 🙂
(לא שלא שמעתי על עונת הדובדבנים, אבל…)
🍒🍒🍒
את הראל צריך תמיד לשלוח לקו אסור לתת לו להטביע או לייפ הוא די נגר מהקו
60% עונתי 🙂
מאוד מאוד נגר מהקו
אז עדיף שיכניס בערך 1.2 נקודה מהקו מאשר שיכניס 2
באמת? לא הסתכלתי על הסטט פשוט ראיתי אותו בפלייאוף הזה, די מנגר, תמיד צריך לשלוח אותו לקו אין לתת לייאפ או דאנק שיעבוד מהקו
השואג עם הליכת סוואג מהגטו אחרי הלייאפ שקרייג עומד ומסתכל במקום לשלוח אותו לקו
ראיתה כמה הוא דומה לאימה שנפטרה לא מזמן?
איפה המדדה?
חיסל והלך ללואד
השואג מטטרש את הגוקר חחח עד שהוא קולע
כלום הכלבת צודק
בברלי ביקש וקיבל צאלנג
כל כך מצחיק ההבדל בין שחקן מנוסה, בברלי לאחד תמים כמו בראון מהסלטיקס. ברון איבד שם כדור בלי שנגע בו בכלל. היה צריך כמו בברלי לדרוש צאלנג' והכדור אולי היה של הסלטיקס.
צאלנג מיותר
אולי
השופטים לא ישנו צאלנג יגידו היה שפשוף בחסימה בין הכתפיים דוק דביל מה הוא מקשיב לכלבת. בכדורסל אומנותי זה עבירה 100 אחוז היה מגע בין הכתפיים אחרי החסימה, גם טנש יאשרו שזה החוק.
גאמל קצת בתול בעניין לעוף לתוך המגינים הוא לא עושה את זה אחרי חסימות זה עוד 6 נק לפחות לממוצע קל, שיראה קלטות של הארדן דמיאן ולוקה הם מומחים בתחום.
+100 אבל אז תהיה לנו סיבה לבקר אותו על התיאטרונטו…
אין מצב הצאלנג יתקבל בברלי נתם באמפון בקטנה בחסימה במעבר, בזריקה לא היה כלום אבל יגידו שפשוף נעים. לא לוקחים על זה צאלנג
לא יאמן שינו את ההחלטה חחחחחחחחחח אבל הסבירו לי שכל מגע זה עבירה על השלשה של דמיאן על הטוסיק שנגעו בו אז מה קורה פה? טנש הסברים?
הכלבת מעצבן את הגוקר חחח כדורסל אין לו אבל טראש טוק הוא טוב
הגוקר מתוסכל היום בטח יביאו לו עכשיו פלגרנט
בדיוק סיימתי עוד מסאג רפואי, עושה פלאים לגב, יוקיץ צריך לתת לגמד השחור פצצה
זה מה שהכלבת בדיוק רוצה מבחינתו ששניהם יורחקו. להיפך אסור לו להתייחס בכלל ולנגב אותו
אז סוף סוף שב"ר ביחד?
לנצח נצחים
גורג ויוקיץ מאבדים כדור שבורח להם מהיד ובוכים לשופטים חחחח
צעדים ברורים של קאווי
גמאל עובר טיפול פולשני מהכלבת וקאווי
זהו, תמ"א טקס
דנוור לא תחזור מההפסד הזה. סילבר רצה ויקבל גמר מערב שהוא שתי הלייקרסיות במזרח יקבל מיאמי או יותר טוב טורונטו ורצוי טורונטו מול קליפרס שיהיה דרמטי.
בוסטון לוקחים גיים 7 אל תדאג. קמבה יפצה
למה המשחק של יוסטון ב2?? היאניס הזה הכל בגללו, מה עכשיו המשחקים שלהם יהיו ב2?
יאניס דפק את המשחקים של יוסטון זה ב2 היום ובשעה 3 הבא.
לפחות גיים 7 של בוסטון שמו ב4 מחר. רזי אני בא לעזור מחר בבלוג לתת אנרגיות לירוקים
מה עם פט פטרסון וגואקים נואה לא מקבלים דק בכלל בסידרה 😂😂😂